Ara

Wednesday, August 18, 2010

Ataturk Rozeti Bulamayinca Bakana Tepki Gosterdi.


Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Bartın'ın Amasra İlçesi'nde referandumla ilgili konuşurken, Atatürk rozeti bulamadığını söyleyen tatilci bir kadının tepkisiyle karşılaştı. Düzce ve Zonguldak'ta referandumla ilgili çalışmalara katılan Ertuğrul Günay, saat 22.00 sıralarında Bartın'ın Amasra İlçesi'ne geldi. Bir parkta toplanan vatandaşlara hitap eden Bakan Günay, ilçeye tatile geldiğini söyleyen Yurdanur Abuldadaylı'nın tepkisiyle karşılaştı. Yurdanur Abuldadaylı, Günay'a şöyle dedi: "Size bir şey söylemek istiyorum. Ben buraya misafir geldim. Tekirdağlıyım ben. Caddeyi gezdim, buralarda Atatürk aradım, imzasını aradım, koca caddede Atatürk'e ait bir şey bulamadım. Bende diyorumki, Ataturke ait bisey bulamadiysan o caddede, neden kendinle birlikte bir rozet tasimiyorsun?


Gundemmci.

No comments:

Post a Comment